-->

sobota, 25. september 2010

210 km

Smo na 210km. Zdravko je odlično; poskakujemo s slovenskimi zastavami medtem ko nas on nasmeji do solz. Zdaj že vsa Grčija ve, kje so Haloze!

8 komentarjev:

  1. To pomeni, da boste lahko Grkom na koncu še polko zaplesali:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeees! To Zdravko! Še malo! Greeeeemo!!!!!! Jupijajajupijupija jupijaja jupijupi ja....

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisem mogel prebrati lepših novic. Evo Zdravko, kot sem obljubil sem zate opravil en hiter vzpon na Pohorje po progi zimske lige. Ves čas sem proti Grčiji pošiljal absolutno pozitivno energijo. Na vrhu je svežih 12 stopinj in tukaj dežuje. Pa kaj bi to, ko pa nas ti tako razveseljuješ. Res sem vesel ob tvojem teku. Mislim, da imaš zdaj samo še en EKO maraton do konca. To je zate mala malca. Reči ekipi naj ti balonček za zajca zvežejo :)) Drži se. Ekipa gremo zdaj!

    Blue sky from Skyman!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Lojzetu, ki je kot vidim že v cilju. Rečite mu naj za Zdravka pir pripravijo. Mrzli seveda.

    OdgovoriIzbriši
  5. To je FENOMENALNO!DAJMO ŠE ČISTO MALO! Sole mijo mi smo že čist adijo..ZDRAVKO, ZDRAVKO!

    OdgovoriIzbriši
  6. Komaj čakam, da prideš skozi cilj...bravoooooooo...in užij vso srečo ob zmagoslavju

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaj počne naš junak? Koliko mu še manjka? Kako se počuti? Tristo kosmatih, saj sem nestrpen kot da bi jaz tekel v Grčiji. Ajde Zdravko, samo naprej, samo naprej, go, go, go.

    Blue sky from Skyman!

    OdgovoriIzbriši
  8. VIDIM , DA JE ZDRAVKOTU USPELO!!Zdaj pa SIRTAKI, OUZO , GYROS in Golico zraven pa še domačo potico predvsem pa udobno pojstlo in mehko blazino voščimo Zdravkotu in ekipi vsi, ki nas samo še peacemaker gor drži!ČESTITAMO!!Čestitke tudi vsem ostalim našim herojem in njihovim ekipam!

    OdgovoriIzbriši