-->

sobota, 10. julij 2010

Nočna 10ka!

3,2,1 Štart!
In več kot 2.000 tekačev se nas je pognalo okoli Blejskega jezera.
Nočna 10ka je tudi letos blestela ob odlični organizaciji Vitezov dobrega teka.
Seveda tudi Zdravko ni manjkal; jaz pa sem se kar malo "prištulil" zraven ;-).

Hitre punce TAO (Tekaške akademije za odrasle)

Po kakšni minuti stopicanja le uspeva skozi štartna vrata in zaslišiva Markota "Dajmo Zdravko!" in kilometri so začeli leteti, mi pa tudi.

Plan je bil "brez pretiravanja, vendar korektno". Nekje na 7 km sem razmišljal o pogovoru, ki sva ga imela z Zdravkotom, da lahko 10ka včasih traja dalj kot maraton. Hecno, spet ima prav. Kar malo se vleče in ni in ni tiste 9ke ;-)

Skozi ob progi je bilo veselo vzdušje - da seveda tudi "pleh banda" nas je vzpodbujala. Potem pa cilj.

Kje je moja kremšnita?!

Divja fešta, ki je sledila finiširanju je bila pisana na kožo ultra treninga.

Samo, glej tak se ujame ritem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar