-->

petek, 9. julij 2010

Šparta prihajamo!

In plesal se bo Sirtaki!!!
PS: Kdor prvi ugane katero štartno številko bo nosil Zdravko na Spartathlonu dobi stekleničko PERSKINDOL Active Fluid! :-)

12 komentarjev:

  1. Bravo Marko! Čestitke!!!

    Si markor? Da vemo kam gre nagrada! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. :)
    ..da, da, markor sem.. glede nagrade: hm, sem premišljeval, tisti gel bo verjetneje Zdravc bolj rabil.. prinesite mi raje majico "Špartatlon finišer", bom tudi zadovoljen.. :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale cifra je pa tudi meni všeč :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Marko, majico "Špartatlon finišer" ti bo Zdravko vsekakor prinesel...pokazat! ;-) :-) Gel dobiš pa v trajno last!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne razumem, zakaj 67??! Na Sladkih6 si je zaželel št.1 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Rajko, Grke je težko razumeti, vendar je številka odlična. Prisegam. Lahko bi bila tudi 49 in bi delovala magično :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo ekipa, hvala za nagrado, gel mi bo res prav prišel, gremo to nedeljo na maraton v Amsterdam.. :)
    lp
    m

    OdgovoriIzbriši