-->

petek, 3. september 2010

3. TF10ka, 29. avgust 2010


Zdravko o psihično težkim tednom pred TF 10ko

Teden pred TF 10ko je bil res psihično težek. Mesec in pol pred tem sem se že ukvarjal z bolečinami v stopalnem loku, vmes pa sem prebolel tudi vnetje pokostnice. Na dveh treningih sem ta teden prepolovil intenzivnost zaradi bolečin v stopalu, dva pa sem skrajšal na zgolj 5 km. Za glavo ni dobro že to, da ves dan šepaš. To je bil res težak teden. Pri fizioterapevtu Robertu Stebletu sem bil v tem tednu na treh terapijah. Poleg manualne terapije tudi RF (radio frekvenčna). Stanje se je počasi izboljševalo.

TF 10ka ob koncu tedna mi je bila preizkus ali še sploh zmorem v enem kosu preteči 10 km, brez da udari silna bolečina in spustim tempo na joging. Po drugi strani pa sem si želel videti drese Tekaškega foruma, ki bodo opremljeni s sloganom, ki je plod moje domišljije:
»ni bolšga zadetka
kot TF 10ka«

Odhod od doma je bil poln pričakovanja. Zadnji trenutek sva z Anko prispel na Domžalski stadion. Po prevzemu štartne številke sem uspel narediti par počepov in nekaj minut teka na mestu, da ogrejem gležnje. Imel sem dva cilja, in sicer, da mi uspe preteči 10 km brez da odstopim zaradi bolečine in drugi, da ne spustim tempa pod 5:00/km. Oba cilja sta sicer le majhen podcilj v pripravah in sanaciji poškodbe.

Sam tek je itak rutina. Glede na zastavljen tempo nisem čutil nekega naboja pred startom. Postavil sem se na zadnje mesto in dal priložnost vsem, da me prehitijo šele, ko povedejo za en krog. Brez udara posebne bolečine sem opravil z vsemi 25 krogi na stadionu, medtem ko je Anka pridno fotkala.

In preizkus sem prestal dokaj uspešno. To je dobro in daje upanje, da se v naslednjem mesecu in pol zadeva uspešno sanira. Po teku izvem, da se je opazilo, da šepam. To mi ni všeč, saj vem, da šepanje podira geometrijo telesa in lahko pripelje do novih težav. V prihodnje je treba to popravit.

Po teku mi je stopalo potejpala Pia Golob, in sicer v tehniki kineziotejpinga, sicer pa redno uporabljam meditejping Rada Ribiča. Moram priznat, da mi tejpanje veliko pomeni in daje neko upanje, da bo že jutri bolje :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar