-->

sobota, 4. september 2010

Ultramaraton Celje - Logarska dolina 2010

Tudi letos se je Zdravko udeležil tradicionalnega teka iz Celja v Logarsko dolino v dolžini 75km. To je bila zadnja preizkušnja pred odhodom v Grčijo na Spartathlon. Ta zadnji dolgi trening je bil tudi zadnja ura resnice za Zdravkotovo nogo, da se vidi ali je poškodba sanirana.
Z Zdravkotom sem se odpravil tudi jaz, kot support in moram priznati, da sem užival vsako minuto. Z Zdravkotom sva se dogovorila, da tega dne ne bom klasičen support ampak le kot izstopna točka, če se Zdravkotu slučajno zalomi s poškodbo noge. Oskrboval se je večinoma na uradnih postojankah tako, da sam nisem imel nobenega drugega dela kot fotografiranje in spodbujanje ter navijanje vseh junakov in junakinj, ki so ga mahali proti Logarski dolini. Zdravko je bil priden in je začel zelo lepo ter zadržano. Sam je vedel, da čas ni pomemben. Za Zdravkota je bilo pomembno le druženje z njegovo sanirano nogo in poslušanje telesa ter večurno funkcioniranje. Kot se je izkazalo, je noga zdržala in Zdravko se je v cilju počutil odlično. Tudi sam sem videl, da je Zdravko spet na starih tirnicah in pripravljen na Spartathlon. V ciljnem prostoru sem od maserjev dobil še hitri tečaj masaže pete, ki mi bo prav prišla v Grčiji, če bo treba Zdravkotu priskočiti na pomoč.
Še zadnjič bomo večji del ekipe Spartathlon Teama tekli na 21km v Mariboru na 1. Eko teku 19.9.2010 preden v torek 21.9.2010 odrinemo proti Atenam in dogodivščini leta in verjamem, da Zdravkotu avanturi življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar