-->

sobota, 5. junij 2010

Dogaja!

Zdravko se danes podi po Pohorju in sicer od Maribora do Rogle in nazaj.
Včeraj sta se s Samotom borila s Kenijci na 9. cestnem teku v Brezju pri Mariboru na ogrevanju za današnje kilometre na razdalji 6400 m.


foto: Maks

Prejšnji petek 28. maja in vse do sobote zjutraj 29. maja pa je Zdravko drugič doživel Tek sreče v Grosupljem po katerem je napisal:

"Tek sreče sem letos doživel drugič. Tudi prejšnje leto sem ga izbral za dolgi trening v okviru treningov za Ultrabalaton in nabral preko 100 km. Letos je bilo podobno, vendar zaradi zvina gležnja pred petimi tedni nisem bil povsem prepričan v izid treninga.
Na 24 urnem teku imaš čas poklepetat, postat ali pohitet ... kar te je volja, le hitenje se praviloma ne splača.
Družbe ne zmanjka in podobno kot lansko leto, sem tekel veliko v ženski družbi in se tako čez noč precej naklepetal. Nataša Robnik, zmagovalka med ženskami, je bila moja glavna sogovornica, večji del noči pa se je pridružil še Štefan Robič, ki je pred tem skočil še v Tržič po medaljo iz državnega prvenstva.

Za tale tek sem imel na razpolago le 12 ur (sledil je odhod na prijateljevo poroko) in zato sem si zastavil cilj med 100 in 120 km. Glede na poškodbo (zvin gležnja) sem nameraval vzeti pred startom eno tabletko, a ker sem prišel v Grosuplje (pre)pozno sem izpustil predstartni protokol in se dobre tri minute po startu poženem v prvi krog.
Lepo je teklo vse skupaj prvih par obratov in nekaj ur. Malo poklepetam s prijatelji, katere redkeje srečam, en krog odtečeva skupaj z Mirom Režonjo in kmalu se pridružim Nataši. Za razliko od drugih tekem, na tej veliko klepetamo in vsak čas se spet kdo pridruži za minutko.

Po parih urah je postala rahla bolečina v gležnju že neprijetna. Malo namažem in zmasiram gleženj, zategnem vezalke, da je bil močnejši oprijem, vzamem tabletko in gremo dalje. Točno po tridesetem krogu mi Garmin pokaže 50 km in takrat sem že vedel, da bo moj pravi končni cilj le 100 km. Kasneje je celo bolečina v gležnju popustila, vendar se je očitno nesimetrično gibanje nadaljevalo zaradi kompenziranja gibov v ostalih sklepih.

Po pretečenih 61 krogih imam uradno 101,3 km, medtem ko mi je Garmin Forerunner 310XT nameril 101,7 km. Natančnost je znotraj 0,5 % tolerance. Tale stotka mi je vrnila prepričanje, da bom z gležnjem tudi v naslednjem tednu na pohorskih strminah preko korenin zmogel slabih 70 km. "

Zdravko z zmagovalko Teka sreče Natašo Robnik

In jutri? Jutri je nov dan in nov tek... Po planu v Spodnjem Dupleku.

4 komentarji: